Projek Pembandaran Seremban 2, S2 Heights.

Seremban 2 adalah kawasan pembandaran baru berkeluasan 2,300 ekar di Seremban. Kawasan ini strategik  kerana terletak berhampiran dengan kawasan yang sedang rancak membangun iaitu Lembah Klang. Perbandaran ini menawarkan kemudahan moden yang lengkap, hubungan jalan raya yang luas dan kemudahan bandar, di samping mengekalkan suasana keharmonian dan ketenangan dalam negara. 

Ketika ini, Seremban 2 telah muncul sebagai salah satu perkembangan yang paling maju dan berjaya di negeri ini, dengan pembangunan pada masa ini 90% siap, dan penduduk dijangka mencecah 100,000 apabila kawasan ini siap sepenuhnya.

Untuk meneruskan kejayaan Seremban 2, IJM Land telah melancarkan satu lagi pembangunan menarik bersebelahan dengan kawasan pembangunan bersepadu Seremban iaitu S2 Heights, Merangkumi kawasan seluas 1,500 ekar tanah pegangan bebas, S2 Heights terletak di kawasan tanah tinggi berkeluasan 30 ekar menawarkan pemandangan kehijauan di sekitarnya dan bukit-bukau, hampir menyamai kawasan Kings Park di Perth.

 S2 Heights dibangunkan bertujuan untuk menjadi wadah baru untuk koleksi rumah moden, dari rumah-rumah teres dan semi-Dees untuk banglo, dalam pembangunan berkepadatan rendah yang mewujudkan kejiranan selamat di dalam persekitaran yang hijau.


Share on Google Plus

About Negeri Sembilan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment